Typiskt mig :)

Haha typiskt mig att skriva ett inlägg och sen inse att jag vill skriva ett till.

Jag kollade bakåt i min blogg tillbaks tills när jag gick i ettan och brukade blogga lite varje dag, jösses hur hann jag med det eller? Alltså visst att jag skulle ha tid att blogga lite oftare än vad jag gör, men vad skulle jag skriva om?

Varför bloggar jag alls? Haha det gör jag endast för min egen skull. Men men här ska jag skriva ett lite privatare meddelande.

Ankor! Jag vet inte om någon av er kollar in här; men jag hoppas att ni ser det här i alla fall.
vad har hänt? Vart har vår vänskap tagit vägen?

det går inte att peka ut en syndabock (som jag vet att vi alla har gjort, med olika utslag) vi har alla bidragit till den dåliga stämningen som råder mellan oss, och jag var ärligt talat jätte lättad när det blev lov. Vi behöver nog lovet ifrån varandra, ta itu med våra egna problem (för alla har vi dem och det är dags att sluta skylla dem på varandra!) Men jag hoppas att ni, precis som jag, kommer tillbaks till trean redo att jobba på vår vänskap. För visst vore det trist att ta studenten utan varandra?
Jag saknar vår gemenskap <3

KRAM
MALIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback