Grattis min fina Bffb!

Hej hej :)

Här sitter jag och väntar trött på att klockan ska bli 00:00. Varför kanske ni undrar? Jo för att imorgon fyller min fina BFFB år!
Lilla Jossebosse (haha sorry) blir 18!!!! GRATTIS!!!!! och jag MÅSTE skicka ett grattis sms klockan 00:00 :) Det är sådan jag är, lite rubbad ;)

För att inte somna försöker jag titta på "the green mile" men jag misstänker att någon i min kära familj snart kommer protestera emot den höga volymen. Haha det är faktiskt väldigt högt ljud, men jag orkar inte hämta fjärrkontrollen...

Jaa, vad kan jag mer delge för underliga funderingar så här på kvällen? Jag brukar ju vara ganska bra på att flippa när det blir sent ;)

Haha, en lite kul grej är att jag denna sommaren med min familj har besökt två djurparker. Inte för att jag och min lillebror ville, nej nej vi försökte allt snacka oss ur det, men för att mina FÖRÄLDRAR absolut skulle gå på djurpark...
hmmm... hur gamla sa ni att ni var älskade ni?

Jaja, allt handlar väl egentligen om gemenskapen och det känns ganska bra att ha varit mycket med min familj nu när de reser till Turkiet. Och jag stannar hemma...

Men nu har jag snurrat bort ifrån mitt huvudämne som är: GRATTIS JOSEFINE! Du känner mig bättre än de flesta andra, har hängt med genom ups and downs. Har lyssnat på mer tankar runt killar än vad som kan vara normalt. Visst tårarna har du, som du så ofta ber om ursäkt för, missat. Men vad spelar det för roll? Jag vet att du alltid ställer upp, lyssnar och kommer med råd.
Du är en av de finaste människorna på jorden och en av de få ickefamiljemedlemmar som jag litar på. Det säger mycket och det vet du.
Du ska veta att när du än behöver en kram, ett råd eller bara ett öra som lyssnar på dig, en slagsäck att slå på, ja precis vad som helst så behöver du bara skicka ett sms. Jag kommer så fort jag kan även om du är 1000 mil bort, vi ordnar det!

Du är en ängel i en värld av monster, en ros bland snödroppar. Visst är snödropparna vackra, men rosen är finast. Ditt liv har bara börjat, Grattis på din 18 års dag!

Best friends forever biatch ;)! <3


Malin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är riktigt riktigt söt. Eller snygg kanske är ett bättre ord!

2010-08-01 @ 00:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback