BEHÖVER en DUSCH

Jeezzes, behöver jag en dusch lr vad?
Man borde allvarligt talat visa upp mitt hår som skräckexempel på vad som händer när kompisarna får styla dig. "You don't mess with a girls hair, right"

Det här med att låta kompisarna styla dig då, jo i lördags kom josse och anna över och så körde vi typ modell för en dag. Super kul, men håret får lixom ta smällen efter en massa hårsprej och produkter.
De flesta tjejer ( och killar) är jätte dåliga på att ta sig tid till att styla sig och egoboosta med söta bilder. Många skyller på att det är för dyrt och bara bortslösade pengar. FEL FEL FEL!
Det behöver inte kosta flera tusen att bli stylad och fotad, därför kommer här en lista på vad som behövs :)

* Goa kompisar
* Bra musik
* Smink
* kläder (se till att alla plockar med sig kläder så ni kan styla varandra på sätt de inte är vana vid)
* Hårprodukter
* Kamera
* Något att dricka( cola är bra)

Och en massa humor. Har ni svårt att komma på styling ideer är det bara att surfa ut på nätet och spana in någon kändis ni tycker är cool. Det är inte så svårt som man tror. Och trots allt, blir det knäppt så vadå? Huvudsaken är att ni har kul och mår bra.


Jag vet så många tjejer som fixar sig allt de kan på morgonen bara för någon killes skull. Sen märker han henne aldrig och hennes mascara tvättas bort av hennes tårar. Hon kommer gå hem och fråga sig vad somär fel med henne, är hon inte lika fin som alla andra? Är hon inte god nog för honom? Eller hur kommer det sig att han aldrig ler mot henne?
Det gör mig så ledsen att veta att det finns tjejer som alltid känner så här. Speciellt yngre tjejer brukar ta stryk av dessa känslor. Jag vill inte påstå att jag fattar killar (Cause I don't) men vem sa att killarna måste ta det första steget?
Och helt ärligt, om du siktat in dig på någon som inte märker dig, skit i snubben, han kommer ångra sig tillslut.
Lägg istället din tid på att älska dig själv.

Ville bara dela med mig om lite av mina livserfarenheter ;)

Många Kramar
Malin


Kommentarer
Postat av: Josefine

Malin du är så fiin föör du är min liin <3

2010-01-11 @ 19:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback