100112

Hej hej

Jag sitter inne i datasalen och väntar på att min CAD lektion ska börja. Cad prov tillbaks då och tidigare fick vi tillbaks matte nationella C.

Visst känns det skönt att veta att man redan gjort dess prov, men det känns inte direkt kul när man har engelska prov på Fredag och STORT fysik prov (170 sidor) den 21. :( är jag den enda som känner att lärarna knäcker oss?
Det verkar som om de tror att vi inte gör annat än pluggar, vilket vi ju gör.

Om man sattsar helhjärtat på plugget måste man välja bort sitt sociala liv och det är jag inte beredd att göra. Jag tycker om mina kompisar och mina sporter!!!
Men samtidigt känns det jätteviktigt att få bra betyg ju.

Nä nu måste jag gå, Åke kom just :)

Dags att ge sig på pluggandet

 

Bye

Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback