Lite feber, lite puckad, lite elak?

Hej hej

Efter partyt i fredags vet jag precis vem som blev sjuk...JAG. Och nej jag snackar inte typ bakfylla (Jag var ju pretty nykter så) utan jag pratar om klassisk förkylning och feber. Ganska mycket skyll dig själv på den, för jag hade bara på mig klänning, strumpbyxor och skinnjacka, men surt iaf :(

Jag gillar verkligen inte att vara sjuk, jag tycker inte om att inte kunna träna och vara igång 24/7, så nu ligger jag typ och funderar på vem jag ska sms trakassera ;) skämt åsido

Jag la just över alla bilder från min telefon till datorn och nu är jag ju ganska sugen på att lägga upp dem på facebook, men jag tror att jag ska låta bli...lr kanske inte. NEJ jag borde inte lägga upp dem, det är elakt...meeeeen så kul :D
Jag har ett antal fina bilder på lite mindre nyktra personer, och det är ju jätte kul för mig, inte lika kul för dem dock ;D Skyll er själva :D

Men nej jag ska INTE lägga upp dem, tänk inte ens tanken Malin be nice...


Öh...Ja när jag är sjuk är jag liiiiite skum...så nu ska jag sluta skämma ut mig här

Puss och kram
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback