Online dagbok, det dumaste någonsin?

Hi!

Egentligen ska man nog inte blogga efter ett på natten. Det kan aldrig vara nyttigt ;) Särskillt inte om man som jag blir hel flum när man är trött :D

Men ibland måste man tömma huvudet på allt som finns där uppe. Vad finns då i mitt huvud? uuuurk, ni vill inte veta, jag lovar! Men kort och gott blandas plugg, träning, lite mer träning och killar, killar, killar i mitt stackars 18 åriga huvud. Jobbigt där vet ni.

Men bara för att så kan jag berätta om två teorier jag nyligen kommit upp med (båda under idrotts lektioner)

1. Det sägs ju liksom att killar tänker mer på sex än vad tjejer gör, men om de nu gjorde det skulle de då inte bli upphetsade? Och det märks ju. Men tjejer kan tänka på sex hur mycket som helst utan att det syns. Inte för att jag brukar göra det då men...bara en liten tanke där ;)

2. Jag har äntligen insett varför fotbollskillar är blåsta; de nickar bort alla sina hjärnceller. Just det killar, tänk på det :) Och gå inte ut och sup sen för då ryker ännu fler hjärnceller ;)


Ja, jag vet, väldigt smart av mig...eh näe men som sagt BLOGGA INTE PÅ NATTEN!


En annan sak, vi kan kalla det en parantes, är att jag seriöst måste sluta dejta min mobil! Den följer med mig överallt och folk måste ju undra när jag nästan ALLTID svarar på sms inom loppet av max 10 minuter (jag kan inte ha ett sms liggande utan att svara på det). Men nu vet ni; att jag svarar fort beror endast på mitt och min mobils förhållande. Snart gifter vi oss nog... ;)

Nej, seriöst godnatt

Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback