Vart slog det slint?

Nä, den här svenska lektionen är fånig!
Svenska läraren är inte här och min grupp är klara med vårat arbete. Jag har redan läst alla bloggar jag följer (typ 3) och varit inne på Ginatricot.com, Nelly.se och Asos.com

Jag har tråkigt. Egentligen kunde jag likagärna gå hem som halva klassen redan gjort, men problemet är att jag och Josse vill gå på extra matten. Då måste vi stanna! ÅHHHH

Hur som helst min rubrik syftar till killarna i min klass som står samlade runt en dator och skriker och tjoar. VAD är det för FEL på dem??
Jag kommer få huvudvärk om de inte håller käft snart.

Kram Malin

Kommentarer
Postat av: Linus

Vad läser du för bloggar? har du några bra tips?

Cool blogg du har, du har gett mig många bra tips när det gäller tjejerstankar

2009-05-05 @ 20:13:21
Postat av: Katy

Du skriver jättegulligt.

Och jag måste bara hålla med dig. Vad är det för fel på killar?

2009-05-05 @ 20:19:06
Postat av: Lina

Du har en så rolig blogg. Mewn vart håller du hus? du har inte bloggat på ett tag

2009-05-12 @ 21:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback