Ufo helg

Hej allihopa

Det är ett tag sedan jag skrev senast. Har helt enkelt haft lite bloggtorka!
Helgen har varit hektisk och jag har inte haft mycket tid över för mig själv. I lördags så pluggade jag matte,städade och tränade. Och sen kom Ellen. Hade verkligen jätte kul, har inte träffat henne på ett tag, så vi snackade och gick på bio. State of Play. Jag kan faktiskt rekomendera den, riktigt spännande!

Sen satt vi två twilight nördar hemma i min soffa och såg på...ja twilight!

Igår tränade jag, jobbade, övningskörde och räknade mer matte. Jag var helt slut sen på kvällen och varken hann eller orkade göra något med Josse :(

Nu sitter jag och funderar på om det inte vore roligt att gå på Britneys konsert när hon kommer hit i sommar.
Återkommer om det.

Vad har ni för er?
Malin

Kommentarer
Postat av: Jenny

Twilight äger

2009-05-11 @ 10:40:57
Postat av: Per

State of play rockar fett!!!

Russel Crowe är ascool

2009-05-11 @ 16:50:19
Postat av: Julia

Vad vore världen utan twilight?

Men vart är du? varför bloggar du inte? Mår du inte bra?

2009-05-12 @ 21:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback