Ny frisyr

Hej hopps alla där ute.
En ny dag har gryt

Idag har jag fyra lektioner och sen ska jag till frisören. Dags för lite update i hårväg. Imorgon är det nationella i Matte B och jag är jätte nervös. Matte har aldrig varit min grej och det är ingen hjälp att min klass har en lärare som alltid upplyser oss om hur korkade vi är. Tack Tommy! (känn ironin)

Igår provade jag min en ny träningform, Aerolates hette det tror jag. Det var en blanding mellan Aerobics och Pilates och det var faktiskt ganska jobbigt. Jobbigare än Yoga iaf.

Nu ska jag återvända till mitt pluggande på www.matteguiden.se ni får ha det bra

Kramar Malin



Planerar att be om en sådan här frisyr, här syns den på Ashley Tisdale

Kommentarer
Postat av: Bra

Din kompis blogg twig vad den nu heter

suger fett! Din blogg är mycket bättre

2009-05-27 @ 14:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback