Något att blogga om

Hej hej!

Jag har fortfarande inte tagit några bilder på vad jag har shoppat! Ni får vänta. Jag har fått ett önskemål om att ha mer dagensoutfits i min blogg och jag ska försöka, tack för tipset!
Jag har inte gjort sådär jätte mycket idag, jag har mest räknat matte och druckit te.

Som tur är fick jag en liten fråga :
Vilka bloggar läser du?
Jag läser Kenzas, Blondinbella, Stina-lee och Goosebumps
Sen tittar jag ju in på twigalong oxå :D Pliktskyldighet ;) Skojar bara

Nä, nu får jag dåligt samvete. Ska gå och fota mina inköp och så lägger jag ut dem ikväll eller senast imorgon

Många kramar
Malin




Läste förresten ut ytterligare en bok i en shopaholic serien. De är SÅ värda att läsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback