Mitt i prick

Hej, bonjour, hello, what's up och allt annat ni kan tänkas komma på.

Idag har jag haft nationella proven i matte A. Jag tror faktiskt att det gick bra :D peppar peppar salt och ta i trä.

Jag har inte bloggat på ett tag, vilket folk har reagerat över, och jag ber om ursäkt, men nej jag har inte mått riktigt bra helt enkelt. Ni vet ibland har man lust att göra något och ibland har man inte lust.
Hur som helst här är jag nu!

Igår (eller var det i förgår?) så beställde jag en t-shirt som jag vellat ha i evigheter, från nelly.com

T-shirten är jätte snygg (och lika populär) och föreställer Heidi klum (min favorit modell) som pekar finger. Min kompis ellen hade hittat den på nätet och tipsade mig om vart jag kunde hitta den. Jag som trode att jag hade letat ÖVERALLT!

Så passade jag oxå på att beställa en skolavslutnings kläning i orange. Men den hittade jag ingen bild på :( ni får se den när den kommer.

Nu ska jag ha matte.
Kram
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback