Minst ett VG

Åh vilken lättnad. På matten idag berättade våran lärare för dem som ville veta vilket betyg de antagligen skulle få på Matte A nationella. Jag kommer få antingen ett VG eller ett MVG. PUH! DE som har följt min blogg vet att min matte lärare har orsakat mig (och mina vänner) många problem eftersom han har varit så elak och ned låtande, så att jag fixar minst ett vg känns väldigt bra. Nu måste jag bara skriva bra på Matte B imorgon.

Har förresten varit hos frisören nu. Det blev en väldigt annorlunda frisyr, lägger upp bilder senare när jag hunnit vänja mig vid den nya frisyren.

Ja ja, om jag ska kunna skriva något fantastiskt (läs MVG) resultat så måste jag gå coh plugga nu.

Vi hörs

Malin

Kommentarer
Postat av: Caroline

skönt att få MVG eller VG i matte :D

2009-05-29 @ 07:03:28
URL: http://carolinenorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback