Matte hit franska dit

Nä, jag har absolut ingen lust att plugga. Självklart buntas alla nationella prov ihop så att man blir tvungen att plugga ihjäl sig så här mot slutet av terminen. På Tisdag har jag matte nationella, på onsdag muntligt i Franska. Men efter Torsdag vecka 22 (då jag har prov i Matte B) så är proven över!!! Vet inte om detta gäller alla er därute men det inefattar åtminnstone mig! :D Blotta tanken får mig att skutta.

Har jag nämnt hur bra mitt TMS prov gick förresten? Nej det har jag nog inte. Jag tyckte att provet gick helt åt skogen men när jag fick tillbaks det hade jag...79 av 83! Yay me

Nu ska jag ut och cykla lite, tror att min bror kanske vill följa med, ska höra efter.


Grattis till mina kusiner Jennie och Denise som har tagit körkort! Nu måste ni köra mig överallt vet ni ;)


Malin

Kommentarer
Postat av: sofie

fin blogg :)

2009-05-19 @ 17:48:06
URL: http://sofiewikberg.blogg.seogg.se
Postat av: Moni

kikar in på din blogg, väldigt fin och mycket härlig läsning, hoppas du får en fortsatt bra vecka.



grymt fin klänning längre ner :) köpt var?

2009-05-19 @ 18:05:11
URL: http://monkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback