Lite senare

Haha
Glömde ju helt bort att i förra inlägget förklara rubriken och faktum är att nu har jag ingen lust att förklara. Ni som var där förstår och ni andra kan bara bortse från det.

Vad har folk för sig nu då? Själv sitter jag i skolan och längtar något fruktansvärt efter sommarlov. När jag vaknade imorses efter en fantastisk dröm om ett sommarlov i USA, så tänkte jag att fan heller, jag vill INTE gå upp.

Men upp gick jag. Det jobbiga med skolan just nu är alla nationella prov, och prov i allmänhet. Imorgon har jag ett tre timmar långt nationellt franska prov, och på torsdag blir det prov i Engelska. Nästa vecka har jag första nationella i matte.

Jag är livrädd!!!!! Franska och matte är INTE min starka sida, och jag freakar ut när jag tänker på de kommande proven. Det hjälper inte mycket att min mattelärare hela tiden talar om för oss att vi inte komme fixa nationella proven. GAHHHH

Hm, mit horoskop sa iaf att jag skulle ha tur den här veckan och ta en chans i kärleken. Bara ett litet problem, om man inte är intresserad av någon då? Hur ska jag då kunna ta en chans i kärleken? Får väl ta en shopping kärleks chans:D

Nu ska jag skutta iväg.
Vi hörs
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback