Kul

Hej hej.

Såg att det var många som hade hittat hit igår. Kul! Ni är hjärtligt välkommna.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag, men tänkte att jag skulle ta bilder på vad som finns  i min sminkväska (okej okej, jag har mina smink saker i en korg) när jag kommer hem, så kan jag äntligen lägga ut lite bilder på mitt hem, såg att någon hade önskat det.

Idag gick jag upp kvart i sex för att börja dagen med lite yoga. Vet faktiskt inte varför men jag vaknade så tidigt och kunde inte somna om så då kunde jag lika gärna göra något roligt.
Imorgon är det äntligen torsdag. Ledighet!!!

Vad ska ni göra över helgen? Själv har jag redan planerat alldeles för mycket. På fredag ska jag träffa några av mina gamla vänner. Vi har planerat att gå till någon restaurang (hm, Josse om du läser detta kom jag just på att jag glömde skicka det sms:et till dig) och hyra en film. Blir nog mysigt.
På Lördag ska det bli kalas för min lillebror som fyller 13 på Måndag. Ska faktiskt bli ganska kul att träffa släkten och dessutom får jag en möjlighet till att klä upp mig. Nice
Söndagen har jag lovat Anna att jag ska tillbringa med henne, Josse och Jossan. Hoppas på fint väder för då kan vi vara ute.

Nä nu blev jag hungrig av allt tänkande på att gå på restaurang. Min mage kurrar och det är två lektioner kvar till lunch. Ja ja, jag får härda ut :D

Förresten, vist är det härligt med det våriga vädret. Eller ni kanske inte har det vårigt? Här är det grönt och fint.

Nej nu ska jag konsentrera mig på exel, så hörs vi senare.

Kram Malin


Nämner igen att min kläning är köpt på www.nelly.com

Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha det är bra att jag får veta sånt genom din blogg>.<

2009-05-20 @ 11:11:24
URL: http://twigalong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback