Jag vet jag vet

Att jag inte har skrivit något på evigheter. Men jag har faktiskt varit sjuk!
Det viktiga är ju att jag är tillbaks :D
Igår fyllde min lilla lillebror hela 13 år. Han  är tonåring!!!!!!! knäppt. Han fick en ipod, en t-shirt och Britney Spears cd Cirkus. ( ja den sistnämnda kanske jag köpte med lite tankar på mig själv). Nu sitter jag här i skolan igen och känner mig som om jag skulle dö. Så går det när man vägrar att lyssna på sin kropp och tränar fast man mår dåligt. Inget jag rekomenderar.

Men för er som sitter vid en dator och har lite tråkigt eller bara är allmänt uttråkade, ska jag dela ut ett roligt tips. Ni borde surfa in på www.Myheritage.com och se vilken kändis du liknar! Jätteroligt. Jag är 89% lik Gisele Bundchen, det tackar man inte nej till ;)
Min lillebror är skrämande lik en yngre version av Dougie Poynter (basist i McFly) och pappa liknar Curt Cobain (som jag uppenbarligen inte kan stava till). Ärligttalat ni måste prova det här.
Men att mamma liknade Piper Perabo var inget kul för det visste jag redan :D

Ha det trevligt
Malin

Update:
Resultatet i testen ska självklart tas med en nypa salt. Jag menar kom igen, jag ser inte ut som någon kändis och faktum är att det är de bara kändisarna själva som gör, precis som ingen ser ut som mig eller dig :D

Ps. Tänkte att ni i veckans Malin ska få se min garderob. Hehe det blir intressant, ni får se den nu för just för tillfället är det städat där inne.

'

Gisele



Dougie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback