Jag känner en...

Sitter i klassrumet och diggar till jag känner en bot. Haha skämt åsido. 
Josse visade mig just en artikel om tjejer som varit på shopping och latte läger. SJUKT!!!

Man ska inte gå på några dumma latte drickar kurser. Jag har inget emot folk som tycker om kaffe, men att lära småtjejer att dricka kaffe verkan en liten anning onödigt. Det är faktiskt så att koffein inte är särskillt nyttigt.
Kaffe innehåller alldeles för höga halter av koffein för att vara nyttigt för outvecklade barn. Nä, det är nog inget jag rekommenderar.

Vad det gäller shoppingdelen av kursen så kan det säkert vara bra att få lära sig hur man shoppar smart och inte slösar pengar (säger jag av alla människor) men jag tycker iaf att det verkar lite befängt att lägga pengar på en kurs där man lär sig att shoppa! Jag tror att det är bättre att man lär sig själv.
Köp Ebbas stil vetja, där kan man läsa sig till både det ena och det andra. Själv älskar jag boken och känner alltid ett kreativt behov så fort jag läst den.


Malin 
 

Kommentarer
Postat av: Collen

Hm...Jag tror jag kan behöva en sån kurs. Jag är inte alls bra på att shoppa. mamma säger att det är för att jag bara är 13, men jag tror inte att jag kommer bli bra på det als. Det är inget kul att vara 13. Kan du inte skriva mer om hur det är att vara tonåring och ur du gjorde för att stå ut med att ändras? Jag tycker att det kunde va bra med lite stöd.

Tack för en bra blogg <3

2009-05-15 @ 22:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback