Hej din dumma sköterska

Hej!

Min dag började verkligen helt underbart (kän ironin) Missade min sovmorgon eftersom jag skulle på diabeteskontroll klockan 08:00

Väl där fick jag utstå en lååååååång föresläsning om diabetes. Hallå!?? Jag har faktiskt haft diabetes sen jag var 5. Jag tror nog att jag vet det mesta. Nej det var inte särskilt kul.

Något som var toppen är att min fina skolavslutningskläning kom igår. Jag kan lägga upp bilder ikväll, då jag iaf kmr vara ensam med min bror och hans kompis. Kläningen är jättefin, men lite stor.Där fick jag för att jag inte beställde den i XS.

Nu har jag snart solosång så jag ska logga ut. Vi hörs senare

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hatar sjukhus. Skönt med ngn som säger saningen

2009-05-15 @ 22:19:48
Postat av: Lisa

Ska du inte lägga ut en bild på kläningen snart?? Vill se så jag kan köpa likadan. Jag vill vara lika fin som du är.

2009-05-15 @ 22:22:24
Postat av: Noa

Den var från Nelly va? Klänniingen?

Är deras storlekar stora?

2009-05-16 @ 10:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback