Hej då Op dumisar

Hej, hej

Nu är jag tillbaks efter en ganska tom helgblogg.

Lördagen var jättekul! När vi kom hem till Anna så fikade vi och lekte lekar. Sen pratade vi, grillade (eller okej, Anna grillade) och sen kollade vi på Robinson. Faaaast jag somnade ju lixom under Robinson och när jag vaknade typ 40 min senare så kände jag mig aningen dum.

Kom hem typ halv tolv och gick upp klockan halv nio på söndagen. Det var inte direkt frivilligt men jag skulle köra hem till min mormor och morfar (övningsköra ni vet) och vi skulle åka vid tio.

Att köra gick faktiskt riktigt bra, men jag fick en lite chock när det plötsligt stod en ko mitt på motorvägen. De konstigaste sakerna kan hända ;)

Nu ska jag jobba med mitt design arbete om varför vi sparar
ha det nice så hörs vi senare

Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback