Händelserik dag

Hej hopp.
 
Här sitter jag i skolan och tittar på pärlor.
Jag och ankgänget ska nämligen starta upp en egen liten firma. Vi ska sälja snygga smycken, detta kräver planering och åter planering.

Ja, ja. Vad har ni för er då?

Min dag började med franska och sen har vi bara gått på treornas "föredrag".
Det första handlade typ om tjejer och självkänsla. Det var bra! Det andra var en modevisning som en viss bloggare låg bakom (menar inte mig eller någon av "mina" bloggare). Den modevisningen gillade jag INTE.
Sen var hela klassen på en CAD redovisning som var riktigt intressant. Beröm till de duktiga treorna.

Nu ska vi på något som handlar om stress (kan behövas) och sen ska vi se en film om nazism.
Efteråt ska jag och Josse till stan. Håller tummarna för att linnet hon vill ha finns i hennes storlek.

Ska lägga ut dagensoutfit när jag kommer hem från Tidaholm efter min danslektion. Tills dess får ni ha det bra.

Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback