Deppig dag

Jag vet att det bara är typ 20 min sen jag skrev sist, men jag har inget att göra.
Engelska lektionen är inställd eftersom vi haft prov och matten börjar först om en timma. Har inget annat att jobba på heller.
Jag känner att detta helt enkelt är en deppig dag. Varför då kan man ju undra, och jag har faktiskt inget svar. Känner mig helt enkelt deppig, har säkert att göra med morgonens trevliga start *ironi ironi ironi*. Läs under om ni har missat dagens start.
Lite senare har vi idrott, visst jag älskar träning, men vi ska köra bränboll! Jag har inget bollsinne alls. Kan ju bli kul för alla andra.

Sen känner jag mig lite taskig för att jag känner mig deppig. Jag har ju inget att deppa över! Det finns personer som verkligen har rätt att vara ledsna och här sitter jag och deppar ihop bara för att jag haft en dålig morgon.

Nej, jag ska helt enkelt leva efter mottot "det kan bara bli bättre" isånt fall måste min kväll bli toppen.

Ha det bra C´est la vie

Malin

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Deppa inte!

Ibland mår man inte bra helt enkelt och då har man rätt att deppa. Men jag tror inte att du behöver oroa dig över något. Deppa inte!

2009-05-10 @ 11:24:35
Postat av: Pernilla

Att deppa finns det inge mening med. Upp med hakan

Smile :)

2009-05-11 @ 16:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback