Dåligt samvete

Godmorgon

Är det inte knäppt att varje gång jag går in på min blogg för att skriva ett litet inlägg, så får jag dåligt samvete. Inte för att jjag tycker att jag bloggar för sällan utan för att jag tycker att jag borde lägga min tid på något mer värdefullt, som läxor och plugg.

Det ställs så höga krav på oss ungdomar nu för tiden att man ibland känner sig kvävd. Jag brukar känna att jag inte kan stanna hemma från skolan när jag är sjuk, eftersom jag kommer missa så mycket. Jag önskar verkligen att det inte vore så.

Nu till något lättsammare; jag såg en komentar där ngn önskade att jag skulle visa mer bilder på mig, mina vänner och mitt hus. Okej säger jag om det. Jag ska lägga ut mer bilder på mitt liv, men oftast bloggar jag i skolan och min dator vägrar ansluta till kamera och telefon så här kan jag inte lägga ut några personliga bilder.

Men jag ska försöka att ha någonsorts veckans Malin då jag lägger ut bilder (och skriver om) mig och mina saker. Den här veckan ska jag visa er mitt badrum. Ni får påminna mig om jag inte lagt ut ngt om det på Fredag.

Nu ska jag ta chansen och fråga Jossan (som sitter bredvid mig) om lite matte grejer, prov imorgon! Jossan är nämligen ett mattegeni.

Håll tummarna för mig, så ska jag hålla mina tumar för er.

Kram Malin

Kommentarer
Postat av: Amelie

HAr du en blogg? Roligt



Jag håller tummarna för dig. Det blir inte så svårt ska du se

2009-05-18 @ 14:10:24
Postat av: Julia

älskar din blogg

2009-05-18 @ 19:01:08
URL: http://jsomijulia.se
Postat av: Maria

Livet är för stressigt



Men dåligt samvete ska du ju inte ha

2009-05-18 @ 21:35:13
Postat av: You Adore it - by Louise Charlotte



Hallå där!



Ville bara säga att jag gillar din blogg. Tycker den är jätte bra och att du har fin design :)



Ja, bloggning tar mycket tid! Ha inte dåligt samvete, det är ju trots allt bara en blogg!



Själv försöker jag se min blogg som en dagbok. Jag bryr mig inte så mcyket om statistik och sånt. Jag bara tycker att fet är JÄKLA KUL :)



Hoppas du haft en bra dag och att du får en fin kväll!



KRAM! <3



2009-05-19 @ 17:52:42
URL: http://youadoreit.blogg.se/
Postat av: Louise & Annika

Fin blogg! :)

2009-05-19 @ 18:06:21
URL: http://lkak.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kolla in inläggen, look around you, Drive Safe och stoppa barn misshandeln.(se filmerna)



budskapen måste runt i världen så vi kan bli många och få stopp på det tråkiga som sker när ingen ser.

Blunda inte för sanningen.



Ps, varnar känsliga tittare.

otäka delar vistas i filmerna.



Mvh Stina

2009-05-19 @ 18:33:35
Postat av: sannie

söt blogg

2009-05-19 @ 19:33:34
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Helenawj

Brukar inte heller vilja stanna hemma pg.a att jag inte vill missa saker :S

fin blogg

2009-05-19 @ 19:54:31
URL: http://helenawj.blogg.se/
Postat av: jenny

fin blogg :D

2009-05-19 @ 21:36:30
URL: http://yenniie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback