Dålig bloggare

Hej hej, och fy vad jag borde skämmas.

Riktigt dålig bloggare har jag varit senaste dagarna. Men det ska bli bättring, jag LOVAR

Igår, efter min franska lektion, drog jag ner till stan där jag skulle köpa en present till David. Det blev en jätte snygg t-shirt från HM (håller tummarna för att brorsan INTE läser min blogg) och så smet det lixom ner ett linne och tre par trosor. Med Smet menar jag INTE att jag snodde dem utan att det inte var meningen att jag skulle köpa dem :( I SUCK

Idag har jag haft franska prov nu på morgonen. TRE timmars franska prov, tror ni att jag är död nu eller?
Nu ska jag ha svenska, tror att lektionen börjar strax för alla killar dyker upp.

Ni får ha det mysigt, så hörs vi senare ikväll, jag har faktiskt tid att blogga lite hemma idag. Ska skriva det i min filofax.
Kramar
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback