Cirkus

Jag har ju pratat om att Britney kommer till sverige och att jag vill gå och se hennes konsert. Nu återkommer jag till det.
Jag vill självklart inte gå själv och då är det en fördel att josse är hemma. Men frågan är om våra föräldrar verkligen kommer låta oss åka till stockholm på konsert själva. Och vad ska man göra om de säger nej? Hota med att jag fyller 18 NÄSTA år? Nja, kan ha ett litet problem där.

Igår kom äntligen (efter 2 dagar) min Heidi Klum says fuck you T-shirt. Jag ÄLSKAR den! Ärligt talat om man ska beställa något klädesplagg så rekomenderar jag Nelly.se. Jag har ju tidigare varit nelly oskuld ;) men nu är jag lyckligt invigd.

En annan sak jag bara känner ett behov av att säga är: Heidi Klum ROCKAR! Heidi har länge (tillsammans med Miranda Kerr) Varit min favorit modell. Det är dessutom skönt med någon som erkänner att hon tränar för sina kropp, alla andra tycks ju ha fötts som perfekta långbenta ooch vackra kvinnor.

Idag ska jag nog fixa en klipp tid, jag tror jag ska klippa av mig håret :O
Jag känner att det händer mycket jobbiga saker i mitt liv och jag behöver ändra något. Varför då inte passa på och klippa en snygg page? Jag får se hur det blir, men klippa mig behöver jag iaf.

  
Heidi Klum



Miranda Kerr



Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback