Allt snurrar på en pinne

Ja jag förstår att ni tycker min rubrik är konstig. Men jag sitter på min CAD lektion och leker i 3D Cad. Jag upptäckte just hur jag kan få mina färgglada kuber att snurra runt, runt, runt. Det är nästan så att man blir illamående av bara tanken.

Ovanligt blogg aktiv är jag idag, men det beror på att jag sitter framför en dator. Hur ska jag då kunna hålla mig här ifrån?

Igår hade jag mitt sista Matte A nationella prov (kanske redan har sagt det?) hur som helst känns det väldigt skönt att kunna lägga Matte A bakom mig och bara fokusera på mitt Matte B prov. Det provet pågår i 4 timmar!! FYRA TIMMAR! Tänk om man behöver gå på toa, får man inte göra det då? Kan ju bli massor med knepiga sittuationer i så fall.
Nä nä, jag vet att det bara är jag som bryr mig om sådant här konstigt.

Jag var inne på biblioteket förut och lånade två böcker, egentligen satt jag där för att räkna matte, men det ena utesluter ju inte det andra. Boken som jag läst innan Läppstiftsdjungeln tog nämligen slut igår. En av böckerna jag lånade var på engelska vilket jag tycker är bra. Har alltid haft lätt för språk och särskilt Engelska, så varför inte ge kunskaperna lite hjälp på traven?


Nu känner jag att jag bara babblar så jag ska ta och logga ut.
Jag har fortfarande inte glömt bort att jag ska ta bilder när jag kommer hem, får se hur länge till jag minns det ;)
Vi hörs

Malin

Kommentarer
Postat av: molly

Jättefin blogg :D

2009-05-20 @ 17:09:03
URL: http://mollanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback