Äcklisar

USCH!!

Min löprunda fick INTE en bra start. Jag, som är väldigt rädd för ormar, såg TVÅ huggormar innom loppet av 3 minuter. Funderade fan på att vända om och springa hem till mamma med tårarna sprutande. Men jag tänkte " Bit ihop nu då Malin!" och sprang vidare. Det gick toppen allt rullade på och mina 2 mil gick jätte fort.

Tidigare idag var jag på stan där jag köpte lite nya träningskläder och en present till Anna. Är faktiskt riktigt nöjd, hoppas att de andra håller med mig. För övrigt har jag oxå fixat små presenter till de andra vännerna. Det är en väldigt speciel sak för att inviga ett samarbete. Kan berätta mer på söndag.

Jag antar att alla andra är ute och festar? Jag orkade inte ikväll utan jag stannar hemma, har fått smaka på några likörer, bara ytterst lite då, men det är ju bra att veta. Nu kan jag ju lägga till på mitt personliga cv att jag definitivt inte är en alkohol människa. Och detta helt utan att jag någonsin varit full eller gjort några misstag med alkoholen.

Jag lovade ju tidigare idag, ja faktiskt redan igår, att lägga ut bilder från Västerhöjds insjungande av våren och tänkte passa på nu.

Hm...lovade visst för fort. Min helstörda kamera har fått spel och jag kan inte lägga över några bilder till datorn.

Ni får hålla till godo med någon gamal ful bild på mig. Enjoy
Kram Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback