4 Timmar

Hej!
Är det bara jag som just har haft matte nationella B i fyra timmar?
Jag har aldrig påståt att jag är ngt matte geni, men det här provet var svårt. Tyckte jag ialla fall. Det var någon som undrade vad jag gick ut högstadiet med för betyg, och jag är ledsen men jag råkade radera den kommentaren. Förlåt :(

Ja, jag kan ju svara i alla fall och så kan personen som frågade passa på och fråga igen om du vill ;)
Jag orkar inte rabbla alla mina betyg men jag gick ut med bra poäng, hade över 300 och kunde därför komma in vart jag ville vilket kändes skönt. Jag tycker inte att det viktigaste är vilka poäng man har utan att man gjort sitt bästa och känner sig nöjd. Personligen är jag nöjd fast jag gick ut med "bara" VG i matte, jag hade faktiskt gjort mitt bästa.

Imorgon är det fredag och jag har inget som jag behöver plugga tills imorgon. Efter att ha stressat och tokpluggat matte känns det väldigt skönt att få en liten paus. För att prata om något helt annat, igår gjorde jag ett litet besök i guds hus (nej jag är inte särskilt religiös). Att jag var där var för att det var konfirmations återträff. Det var kul att få se all (nåja, de få som kom) igen och jag hade riktigt rolig. Mitt nya smeknamn är nu Smalin eftersom Cissi tyckte att det passade mig, kanske för att jag är en sån smallas ;)
Senare på kvällen tog jag en promenad med mamma. Jag hinner nästan aldrig prata med mamma längre och det känns jätte tråkigt, därför är det kul att göra sånt som att gå ut och gå.

Hoppas ni har det bra
Kram
Malin

Kommentarer
Postat av: Kiara

Jag måste bara säga att jag ÄLSKAR din blogg!!

Men ett tidigare inlägg länkade du till en annan blogg. En kompis till dig tror jag och fy fan vad hennes blogg var trist! Desutom ser hon ju inte klok ut.Men din blogg äger!!!



2009-05-28 @ 20:40:35
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Vart tog bilderna på ditt hår vägen? Jag är jättenyfiken, du är ju så fin så jag undrar?

2009-05-28 @ 21:02:17
Postat av: Anonym

Du borde skriva mycket oftare! Och jag ser fram emot bilderna på din garderob. Kan du inte lägga ut mer dagensoutfits och bilder på dina kläder? Du har så fina kläder när du har visat dem så jag vill se mer.



Tack för en jätte bra blogg

2009-05-28 @ 21:09:35
Postat av: Emil Larsson

Jag har också haft matte b prov. Men jag tror att jag läste någongång att du gick i ettan? Hur hänger det ihop då? A du har en grym blogg i alla fall. Asså jag läser lixom inte bloggar och ALDRIG tjejers bloggar, men din e lixom något specielt. Du verkar inte vara någon urblåst fjant tjej som fnittrar jämt. Du har något innanför panbenet. Gillar enshoppaholics skarpt!



Emil



2009-05-28 @ 21:25:19
Postat av: Foki

svar: tack så jättemkt för den fina komplimangen jag fick! super-duper glad blir jag ^^ du är så himla rar! :)



söta kramar till dig!

2009-05-31 @ 18:20:46
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback