Sommar och sol

Hej!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva faktiskt. Sommarlovet har bara börjat. The party is on ;)
Imorgon ska jag till gbg med Anna panna, Jossan och Josse. Vi ska ha någon liten typ picknick eller så. Det blir nog bra.

Jag har tyvärr inte några nya bilder (nåja, det finns bilder men jag har inte hunnit ladda upp dem) så ni ska få se lite gamla bilder från tidigare sommrar.


Kram
Malin



Jag och Josse roade oss med kameran sommaren 08



Nej, kanske inte den snyggaste bilden, men vi hade ju kul



Jag och Andrea körde en seriös pose



Sommaren -07 var jag på språkresa i england. Några kanske känner igen the square i Bournemouth



Ida, Amanda och jag på den underbara stranden. Bakom Kameran står Emma



Den fina familjen vi bodde hos.
Den bilden får avsluta

Kommentarer
Postat av: Josefine

Guud vad vi hade kul den dagen :D<3

men vilka hemska bider det var!!!

2009-06-21 @ 10:23:30
URL: http://twigalong.blogg.se/
Postat av: Coco

Vika söta bilder

2009-06-26 @ 09:24:27
Postat av: Annie

Jag tycker att det är jätte bra att du tar sommarlov även från bloggen, men jag saknar lixåm din skojiga blogg.



Saknar dig

2009-06-27 @ 22:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback