Bara några dagar kvar

Hej hej!

Nu är det bara några dagar kvar tills jag får sommarlov. Några glada människor där ute har redan slutat, men här i Skövde sitter eleverna fortfarande i skolbänkarna.
Hur som helst, ikväll ska jag sitta barnvakt vilket ska bli jätte kul. Kommer dock inte behöva göra så jätte jätte mycket, eftersom den yngsta är två år och ska sova och den äldsta på fem år kommer gå och lägga sig ganska tidigt. Men det ska bli kul bara den lilla tiden jag får umgås med de goa tjejerna.

På fredag har min klass friluftsdag och då ska jag och mina tjejer ha knytkalas. Jag ska stå för mackorna :D
Mackor med skinka och ost någon? Min specialitet ;)

Här kommer en länk (håller tummarna för att den fungerar) till det perfekta magic wand stick. Kan vara värt att prova. Själv ska jag klicka hem ett.

Många Kramar Malin

<a target='_blank' href="http://cravings.se/advert/jsiframe300.php?a=IDEyNDM4NDQ0MzQ,&b=ZjhkOTBiODdiYWNmYzU1MDNkYTJkOTRlNGJiMDA0MmM,&c=IDEyNDM4NDQ0MzQ,&d=PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHA6Ly9hZC5hZGZhaXIuc2Uvc2hvd2Jhbm5lci5waHA_aWQ9Mjk0ODUmY2FtcGFpZ25faWQ9MjA2OCZtZWRpYV9pZD0xODU0JnBvb2xfaWQ9LTEiIHdpZHRoPSIzMDAiIGhlaWdodD0iMjUwIiBtYXJnaW53aWR0aD0wIG1hcmdpbmhlaWdodD0wIGhzcGFjZT0wIHZzcGFjZT0wIGZyYW1lYm9yZGVyPTAgc2Nyb2xsaW5nPW5vIGJvcmRlcmNvbG9yPSIjMDAwMDAwIj48L2lmcmFtZT4,">SMINK FRÅN FLEUS DE SANTÈ </a>


<a onmousedown="if(document.cookie.indexOf('IDEyNDM4NDQ0MzQ,') != -1) { } else { script = document.createElement('SCRIPT'); script.charset = 'iso-8859-1'; script.src = 'http://cravings.se/advert/js.php?a=IDEyNDM4NDQ0MzQ,&b=ZjhkOTBiODdiYWNmYzU1MDNkYTJkOTRlNGJiMDA0MmM,&c=IDEyNDM4NDQ0MzQ,'; document.body.appendChild(script);}"><iframe src="http://ad.adfair.se/showbanner.php?id=29485&campaign_id=2068&media_id=1854&pool_id=-1" width="300" height="250" marginwidth=0 marginheight=0 hspace=0 vspace=0 frameborder=0 scrolling=no bordercolor="#000000"></iframe></a>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback