Modell för en dag

Hej hopps!

Det där med att skriva en gång i veckan över sommaren var jag visst inget vidare på :D Haha, men nu är jag här.
Vad har jag gjort som har tagit så mycket tid kan man ju undra, och jag har ingen aning. Jag har inte gjort något specielt. Solat. Badat ( okej, doppat mig super fort för det var iskallt) bränt mig som fan, mm.

Men igår var jag uppe i Göteborg, egentligen borde jag nog säga nere i göteborg men men, och var på The studio för att ta lite bilder. Det hela var väldigt roligt och går till så att man blir sminkad och stylad i håret av en make up artist och sen får man hjälp av en professionell fotograf med poser och annat. Vi fick komma dit grattis men bilderna är skit dyra. Jag var där med mamma och brorsan ( barn under 18 får inte komma själva tydligen) och vi köpte med oss 9 bilder allt som allt hem. Det kostade en bra bit över 2000 kr. Men äsch det var ju roligt iaf och jag rekomenderar att ni bokar en tid på the studio.
www.Thestudiogroup.se

Nej nu ska jag klä på mig.

Morsning Malin




Kommentarer
Postat av: Olle Johansson

Vad snygg du är! Tummen upp

2009-07-11 @ 10:11:46
Postat av: Mikaela

Shit vad koolt!

2009-07-11 @ 10:18:46
Postat av: Kajsa

Ni ser så häftiga ut. Hur fixar man en sån mejk och den frisyren?

2009-07-11 @ 21:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback