Malin flippar ur

Hej hej! Någon som saknat mig? Fick en förfrågning om jag dött och tänkte att jag kunde upplysa folk om att jag fortfarande är alive.

Har alla haft en bra sommar? Det har jag haft iaf. :)

Någon annan än jag som var på matfestivalen i helgen? ja uppenbarligen var det inte bara jag där såklart, men var någon av er där?
Jag vet inte ens varför jag envisas med att gå på det där jippot, jag äter inte maten, åker inte karusellerna och bryr mig inte om något av de andra som ordnats. Men ja, det är ju en tradition, precis som det är tradition att sedan åka hem till Josse och se på White Chicks och dricka varm choklad (något som dock inte gick så bra i år, då jag varken tål choklad eller mjölk. HAHA ödets ironi)

Nej nu ska jag skynda iväg till bussen.

Kramar Malin

Ps. Jag flippar ut på hur bra det är att vara tillbaks i skolan så man kan spana på alla snygga killar (främlingar är bäst) Haha, skojar bara! ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback