Tröst Shopping

Ni vet, när något har gått dåligt eller livet bara suger, då vill många bli tröstade. De tröst äter.

Att tröst äta är dock inget för mig, diabetiker och hälso freak som jag är. Nej personligen tycker jag att det finns ett mycket bättre sätt att bli tröstad på. Jag kallar det...Tröstshopping!

Tänk känslan när du kliver in i en affär, vilken som heslt, och ser raderna av underbara orörda saker, då är det ju helt omöligt att vara ledsen. Och sen när du har valt det du vill ha, betalat och får varan i en liten påse, då är den DIN! och inget kan förstöra glädjen över den där nya saken. Dessutom kan du trösta dig med att du inte satt i dig massa onyttigheter. Ett stort plus!


Var bara tvungen att nämna detta, då en disskusion om tröst ätande kom upp idag i skolan


Många Kramar MALIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback