Svar på frågor

Den senaste tiden har det ramlat in lite frågor och jag tänkte passa på och svara på dem här.


1. TMS står för TEKNIK MÄNNISKA SAMHÄLL och är ett skolämne
2. Fick en fråga om Kitty filmen och jag har kollat upp det, JA det kommer en uppföljare till Kitty och Hollywoodmysteriet
3. Ja jag bor i Skövde
4. Min datamus kommer från Teknikmagasinet
5. Min laptop är en Hp 6730b som vi teknister får låna i 3 år av skolan, orka köpa en egen då eller
6. Jag har ingen musmatta-än. Ska köpa en idag
7. Fick en fråga om hur mycket pengar jag lägger på shopping. I månaden då eller?
Vet inte men ska kolla den här månaden.


Kram Malin

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tack! Du är så snäll

2009-04-28 @ 12:15:45
Postat av: Lovisa - goosebumps

Grattis! Du har vunnit en av bloggdesignerna i min blogg :D Det du behöver göra nu är att skicka ett mail till mig med dina inloggningsuppgifter, de tre bilder som du vill ha i headern och vad du vill att det ska stå istället för "Bloggnamn" Så fixar jag designen till dig så snart jag kan :) Ha det bra!

2009-04-28 @ 12:28:35
URL: http://goosebumps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback