Stilikon

JAg vet inte hur det är med er, men själv är jag en sån tjej som inspireras mycket av kändisar när jag väljer kläder.

Ett stilikon blir man när folk vill se ut som en, eller det är i alla fall min version av det. Själv växlar jag mellan vem jag tycker klär sig coolast för tillfället men vissa stilar är tidlösa ,säger en tjej som är 17 ;)

Här tänkte jag passa på och bjuda på några av de kändisar som sitter inklistrade i min stilbok



Mary-Kate Olsen är en klar favorit bland många fashionistas




En annan som vet vad hon gör är Vanessa Anne Hudgens



Ashley Tisdale har verkligen en skön stil



Ashley Olsen är inte så dålig hon heller



Jag vet att många säger att Miley Cyrus är en flant, det kan de väl säga då, jag diggar iaf hennes avslappnade stil

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag håller med dig kändisar är roliga att inspireras av. Verkar som att du är ett fan av Disney skådisar :D

2009-04-29 @ 20:17:09
Postat av: Ashley Lover

Ashley Tisdale är GRYM! Äntligen någon som bloggar om henne

2009-04-30 @ 20:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback