ROSA

Hej igen

Jag vet att jag sa att jag skulle jobba ( och det har jag faktiskt gjort oxå) Men nu har jag riktigt svårt att komma på något att skriva, plus att jag har rast.

I går var jag nere på stan med min mamma. Jag skulle köpa en rund ask till mitt design arbete och det gjorde jag också. En jätte söt ask med en roset på, jag ska nu sätta några söta detaljer på den och spegelglas på insidan. Det kommer bli perfekt.

Men självklart kunde jag inte hålla mig till att köpa endast den där asken utan jag köpte ytterligare en sak som jag faktiskt beövde. En nya datamus till min laptop. Det blev en jättegullig rosa mus från Teknikmagasinet.


Dessutom är det så att Anna har tänkt fira sig själv nu i helgen och bjuda in sina kära vänner ankgänget. Det innebär att jag definitivt behöver lite nya kläder, har redan spanat in mig på ett par tights och en t-shirt på Gina.
Ska bli superkul att få gratta vår lilla 17 åring, pluttisen ;)

Sen fyller ju den riktiga Plutten Dave 13 år nu i Maj så då måste jag hitta på något riktigt bra att ge honom. Även där ligger jag steget före och tänker kila in på HM och införskaffa något snyggt plag till honom. Åh jag älskar när folk fyller år, present shopping till dem och klädshopping till mig, och så en massa söta människor. :)

Nu ska jag ta tag i mitt arbete om Afghanistan igen.

Puss Malin

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad söt, var den från Teknikmagasinet sa du?

Sån vill jag också ha!



Vad har du för laptop? Och vad har du för Musmatta?



Du verkar ha så bra smak



Tack för en bra blogg

2009-04-27 @ 09:50:42
Postat av: Josefine

Åh våran Älskade ankdam<3

Still on på onsdag att dra ner på stan om jag blir frisk?

2009-04-27 @ 11:52:42
URL: http://twigalong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback