Mullvaden


Idag känner jag mig som en mullvad. Min vänstra linns gjirde så ont så jag blev tvungen att ta ur den. Nu ser jag licksom bara på ena ögat.

Just nu sitter jag och lyssnar på en redovisning om barnsoldater. Det är faktiskt både gripande och intressant. Visste ni att en tredje del av alla barnsoldater är flickor? Dessa flickor utsätts mycket för övergrepp.

Det är så hemskt att lyssna på!
Jag och Josse hann precis klart med vårat arbete i Samhällskunskapen. Det blev helt okej men inte det bästa jag har gjort.

Hoppas alla gillar min nya design. Det gör iaf jag. Tack så myclet till Lovisa som har gjort den jättefina designen. Som sagt var kolla in hennes blogg. www.goosebumps.blogg.se


Glömde en av mina absoluta favoriter igår när jag la ut bilder på stilikon så jag tillfogar henne här.

Kristen Stewart


Malin <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh! Kristen Stewart, jag ÄLSKAR henne. Hon är fantastisk i in the land of woman

2009-04-30 @ 19:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback