Möt Joe Black

Mormor och morfar tittade förbi en sväng när jag låg och solade (och pluggade ofc) som bäst. Morfar skulle tydligen sätta nya potatisar i vårat potatis land och mormor skulle ta en tur ner på stan. Jag erbjöd mig (i egenskap av shopping expert) att följa med henne, eftersom jag vet att promenader är bra när man inte mår riktigt bra.
Nere på stan fick jag syn på en film som jag tycker mycket om, men som alla vet så ska jag INTE shoppa massor med onödiga saker. Lyckligtvis har jag en snäll mormor som bestämde sig för att ge mig filmen (och en bok).
Filmen jag pratar om är, som titeln indikerar filmen möt Joe Black med Brad Pitt i rollen som döden och Anthony Hopkins som Bill Parrish. En mycket bra film som jag visserligen inte kommer kunna se på ett ganska bra tag med tanke på allt plugg jag har framför mig.




Nu ska jag hur som hälst träna lite yoga (hemifrån).
Ett allvarligt tips: Om du har ont i magen (ex. mensvärk) så funkar yoga jätte bra som lindring. Särskillt om du (som jag) är lite halvimmun mot värktabletter.

Många Kramar Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback