Mitt sista inlägg ikväll

God natt, eller något sånt.
Egentligen borde jag lägga mig och sova, men jag tänkte skriva ett litet inlägg först.

Jag och Josse tog som planerat en shopping tur efter skolan. Jag köpte en vit t-shirt ( har redan en sån brun, men den är i Small och förstor) och ett vitt linne på Ginatricot. Sen gick vi till jC där jag köpte en svart och vit tröja.

Resten av dagen gick åt till gymmet, löpning, dans och Yoga. Och så fick jag min Twilight film idag. Wiie!!!

Så, ja nu ska jag se på den innan jag somnar
 Så här fint var mitt nya linne, tyvärr är min spegel lite störd så bilden blev lite konstig.


Hur som helst, nu SKA jag gå coh lägga mig. God nattMalin 


Kommentarer
Postat av: Ida

SNYGGT!



Roliha inlägg skriver du också

2009-04-29 @ 14:07:30
Postat av: Olle

Vad söt du är

2009-04-29 @ 14:08:13
Postat av: Jeanette

Jag ÄSLAR twilight

2009-04-29 @ 14:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback