Måndag igen

Hej!

Vet att jag lovade att blogga mer och lägga upp en bild på min outfit i Fredags, men jag blev så trött att jag somnade.
Sen har jag varit upptagen med plugg hela helgen och verkligen inte hunnit blogga något. Sorry :(

Nu är det i alla fall måndag igen och skolan drar återigen igång på max fart. Det bästa denna veckan är npg ändå att Jossan och Anna har kommit tillbaks från Tyskland. Visserligen är det bara Jossan som är här idag men en är bättre än ingen.

Stackars Josse ligger hemma och är sjuk vilket innebär att jag måste jobba med so arbetet själv. STOORA problem.


Nej allvarligt talat nu måste jag faktiskt jobba. Hörs

(btw, till Bea, jag har det bra du då? Tack)

Kram Malin

Kommentarer
Postat av: Gamling

Vilken tjusig bild ! Ser ut som jag i regnväder.

2009-04-27 @ 09:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback