Josse är bäst

Jag förstår att ni kanske undrar över min överskrift, men jag har faktiskt en anledning.

Jag har känt Josse sedan jag började läsa franska i sexan. Men det var först någon gång i nian som vi verkligen blev tighta. Josse är världens knäppaste person men vet ni, jag älskar henne i alla fall.

Om Josse inte gick i min klass hade jag inte haft så roligt som jag har.

Anledningen till detta lilla inlägg är främst att jag har shoppingabstinens och Josse har lovat att följa med mig på shopping runda. Men det finns många anledningar till varför den tjejen är bäst.
Här bjuder jag på ett litet citat av josse the one:

"Du unar dig kläder jag unnar mig...Mat"


Kram Malin


Kommentarer
Postat av: Josefine

Ödmjuk som jag är så måste jag hålla med ;) allt är roligt med dig oxå

btw klart att jag unnar mig mat!!!!! Thats power!

2009-04-28 @ 12:50:00
URL: http://www:twigalong.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback