Jeans jacke jakten

Hej och hallå.

Igår hade jag världens oflyt vad det gällde shopping. Eller i alla fall i början. Jag har i nästan två veckor gått och tittat på en snygg jeans jacka på Gina tricot. Men nu när jag skulle köpa den så fanns den inte kvar. Jag kollade på nätet och YES! där fanns den i xs. Men när mamma skulle beställa den åt mig så hade de plockat bort den ur sortimentet.  Jag var helt förkrosssad och mamma hade jättedåligt samvete.

Så mamma och jag åkte till HM där jag hittade en jätte söt vit jeans jacka. Men den fans bara kvar i storlek 42. Jag kan INTE ha storlek 42! besvikna var vi på väg ut i från affären när mamma fick syn på en av skylt dockorna, med min jeans jacka på sig! Snabbt skyndade vi dit och lyckligtvis var jackan i storlek 34. När vi hade köpt den kom mamma på att hon, på ett annat HM istan, sett en annan jenas jacka. Så vi åkte dit och jag testade en jeansjacka på barnavdelningen. Storlek 170 visade sig vara på tok förstor så vi köpte en i 164 som oxå känns lite stor. Sen köpte jag ett linne på HM och ett par jeans leggings på Gina.

Jo, jo en dålig dag kan bli bra :)

Kram Malin
Dessa fast mörka

Kommentarer
Postat av: Molly

Du skriver så himla gulligt och bra. Men jag har en fråga: hur mycket pengar lägger du på shopping?

2009-04-28 @ 10:34:40
Postat av: Jonna johansson

Sånna vill jag med ha! dom är jätte coola och snygga



Hur ser jeans jackorna ut. Du tycks ha världens coolaste stil!

2009-04-28 @ 10:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback