Je ne regrette rien

God morgon :)

Dagen tog en kickstart med 75 minuter franska, då jag tvingades berätta vad jag hade för storlek på jeans

"Ma taille a 26" Bra att veta va?

Nu har jag datakunskap och jobbar med olika övningar i exel. bredvid mig sitter Anna som försöker räkna ut sitt BMI.

Hon ska uppenbarligen väga runt 70 kg... det gör hon inte, haha¨

Kan berätta att jag har vunnit en blogg design på http://goosebumps.blogg.se/ och ska skicka in bilderna ikväll när jag kommer hem ifrån Tidaholm. Wiiie! vad roligt

Ni kan se vilka snygga designer hon gör på hennes blogg, eller så kollar ni in på Josses blogg, hon har också vunnit på ovanståendes blogg.

Ta en titt, det är definitivt värt besväret.

Ha en bra förmiddag kram  Malin

Kommentarer
Postat av: Annika

Väldigt shysst linne!



Vad kostar det och vart fick du tag på det?



Bra blogg förresten

2009-04-29 @ 14:05:58
Postat av: Josefina

Stavas det inte Je ne regret rien?



Väldigt bra blogg du har :D

2009-05-01 @ 20:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback