Har du ngn fjong?

Ja du Josse, visst har mr Tuss fjong ;)

Sorry alla andra, det där var ett privat skämt ,men det bara dök upp i huvudet på mig.

Har inte blivit så mkt bloggande idag. Hade bara datorn på två lektioner och på den ena hann jag inte ens tänka tanken att blogga. Men nu sitter jag här och tittar på Galenskaparna med min kära familj.

på gympan idag fick jag och Anna gå en liten promenad. Det var roligt även fast vi kanske inte pratade om de roligaste sakerna man kan prata om.

på lördak ska man hem till Anna och gratta henne för att hon fyllt 17. Vad ska jag köpa? Har ju fått i uppdrag att köpa ngt, men vad? A jag får väl hitta på ngt.

Lite senare kan jag lägga upp lite bilder på skolans valborgsfirande. Sjunga in våren? skit snack.

Ja ja, tänkte ladda upp en bild på brudsen, men det verkar inte som om mina dator vill det. Hm...

Läger upp den senare

Ha det Kram Malin

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad är en Tuss?

2009-04-30 @ 20:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback