Ett litet morgonprov

Godmorgon

Mogonen inledes med ett nationellt prov i engelska. Var därför tvungen att vara i skolanvid 07:50, jag som vanligtvis börjar 09:35 på fredagar! Usch och fy, tycker synd om alla som alltid börjar tidigt på fredagar.

Igår efter mitt lilla yoga pass, tog jag en liten promenad på en timma. Sen när jag kom hem åt jag ris och fisk med hela familjen och pluggade matte och TMS.

Sen på kvällen såg jag på Medium med mamma och pappa.

Nej, nu måste jag jobba med mitt svenska arbete

Hejsvejs Malin

Kommentarer
Postat av: Dans Hannah

Kmr du på Onsdag?

Vad gjorde ni i onsdags? jag var sjuk då



Jag kan tänka mig dig sitta där och göra massa yoga övningar din överaktiva typ ;)

2009-04-24 @ 10:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback