En trött fredag

Hej hopps, här är en supertrött tjej.

Efter skolan stannade jag och Josse kvar för att skriva ut några dockument till vårat TMS prov ( TMS är förresten ett skolämne, det står för Teknik Människa Samhäll, och är specifikt för teknik design inriktningen). Sen hade jag solosång och när den var slut så skulle jag gå hem Eftersom det var så fint väder så tänkte jag att äsch jag går en annan väg hem. Smart Malin, jätte smart. Det visade sig att vägen jag valt var en riktig omväg och lutade uppåt hela tiden.
Men men, jag fick iallafall en promenad i det trevliga vädret.

Väl hemma städade jag och sedan cyklade jag ner till Nautilus för ett stepup pass och en runfa bland alla gymmaskiner.
Så nu är jag trött.
Hade tänkt ladda upp en Dagens outfit men den kommer senare, jag är lite för trött nu.

Istället får ni se lite bilder från min promenad som jag tog igår.

Ha en mysig fradagskväll.

Kram Malin

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh, vad fint. Bor du i skövde?

2009-04-24 @ 19:34:41
Postat av: Bea

Bra blogg du har :D



- Allt bra med dig annars?

2009-04-24 @ 21:53:58
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Josefine

S i tms står väl ädå inte för desig lilla Malin >.< det står väl ändå för samhäll?

2009-04-25 @ 16:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback