En Shoppaholic shoppar loss...not

Jaha, vad det är tråkigt att inte ha några pengar. Jag är i princip helt pank vilket innebär, inte mycket shopping för stackars mig.
Men en sak som är rolig är att jag idag fick tillbaks mitt matte prov som jag bara visste gått åt skogen OCH jag KLARADE det! Fantastiskt. Efter skolan skulle jag till gymet, men tyvärr ligger mitt älskade gymnasium ALLDELES för nära stan och jag insåg att mitt älsklings te är slut. Var ju bara tvungen att köpa nytt!
 Det blev ett te som heter Mums-bums. Väldigt gott!

När jag sedan cyklade till gymet så kunde jag höra affärerna ropa på mig. Men nej nej, jag var stark och cyklade vidare, Tur att det var till gymet jag skulle så jag hade något att koncentrera mig på!

Men jag kan passa på att visa upp min fina påskklänning som jag köpte för ngn vecka sedan. Den passade perfekt på påskafton!
 Visst är den söt?

Nej hur som helst nu måste jag plugga franska. Får uppdatera min profil imorgon. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback