En sådan där dag

Usch!

Nu sitter jag hemma framför tv och tycker synd om mig själv. Jag gick hem ifrån skolan vid tio eftersom jag inte mår bra (mensverk). På vägen ut skulle jag hämta min laptop som var på IT avdelningen eftersom nätet hade lagt av. Det visade sig att It snubben behövde behålla den ett tag till eftersom nätkortet tydligen hade gått sönder! När jag inte trodde att det kunde bli värre!!

Eftersom jag tyckte så synd om mig själv så tog jag vägen förbi kvantum där jag köpte inte bara en utan TVÅ ( jag måste skärpa mig) skvaller tidningar.
 Så här botar jag mig själv när jag inte mår bra. Två tidningar fullproppade med massor av skvaller och mitt senaste filmköp, Kitty och Hollywood mysteriet.

Nu ska jag fortsätta titta på min film och sedan måste jag nog räkna lite matte
Hejdå Malin

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kitty är världnsbästa film! jag har sett den tusen gånger. vet du om det kommer några fler?



Din blogg är förresten jättebra. Du skriver likabra som blondinbella.





Kram Jennifer

2009-04-24 @ 10:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback